Edzők

Csoportos edzéseinken a jó hangulatot, a kondíció és állóképesség javulását, tapasztalt, diplomás trainereink garantálják. Edzőink között stílusbeli különbségek vannak (lentebb olvashatsz róluk), de a végeredmény ugyanaz: jóleső fáradság! Az órákra bejelentkezni nem kell, elég ha időben érkezel.

SasEszti
- "Intervall és Köredzés óráim statikus elemeket, dinamikus gyakorlatokat tartalmaznak. Edzésenként változó, könnyen követhető gyakorlatsorokkal dolgozom az egész testre! Kimerítő órákra és jó zenékre számíthatsz!"

Anna
- "ERŐbic óráimat súlyzós, követhető koreográfia jellemzi, ami nagyban hasonlít a Hot Iron™ edzésekre! Dinamikus, jó hangulatú edzésekre számíthatsz! 
HotIron™ óráimon kétkezes rudakkal végzünk statikus, kemény edzéseket, de egyéb súlyzókkal is merítjük a test energiatartalékait!"

Betti
- "
MASSive™ óra egy edzésenként is változó, statikus mozgásformából álló súlyzós edzés! Alakformáló óráimon intervall jelleggel váltogatjuk a statikus és aerob gyakorlatokat. Gumiköteleket és más kiegésztőket is használunk!"

Ivett
- "Zsírégető edzésen megfelelő arányban használjuk a zsírégető dinamikát és az alakformáló gyakorlatokat, egyszerű koreográfiával összekötve. Köredzés óráimon az ismert statikus gyakorlatokat végezzük különböző eszközökkel (kettlebell, bosu, rope, kétkezes súlyok, medicine...), melyekkel több állomáson dolgozunk. 
Kemény és hasznos órára számithatsz!"

Eszter
- "BootySlide™ (popsifaragás) és Zsírégető edzéseimen dinamikus gyakorlatsorok, táncosabb koreográfia, koncentrált izmokra való terhelés és vidám hangulat vár Titeket!"
C.S.E.™ - (Csoportos Személyi Edzés) a személyi edzések gyakorlatait, dinamikáját követő statikus training.
Ezek az edzések olyanok mint a személyi edzések 'sajáttestsúlyos' edzései, kiegészítve több súlyzós állomással. Használtok kettlebellt, bosut, rope kötelet, kétkezes súlyzókat és egyéb kiegészítőket is. Ha szivesen járnál személyi edzésre, de ezt inkább csoportban tennéd, akkor gyere el ezekre az edzésekre! A C.S.E. edzések kezdetben komplex teljes testedzések lesznek, de ahogy bővül a létszám és ezzel együtt a heti óraszám növekszik, az egyes edzések külön-külön izomcsoportokról fognak szólni. A MassFitnessClub havi sportbérletei érvényesek erre az óratípusra is!

Lilla
- "H.I.I.T.™ (High Intensity Interval Training) és Köredzés óráimat súlyzók és gumiszalagok egészítik ki, melyekkel a hagyományos órákhoz képest új izomcsoportokat tudunk megdolgozni. Egész testre edzünk, keményen!"

Ági
- "Spartan™ vagy Functional a Spartan Fighter edzés egyszerűbb, a fitness világába beleillő változata. Olyan funkcionális edzés, amely számos eszközt használ alakformálásra, fogyasztásra. A kiegészítők - súlyok, kettlebell, rope kötél, gumikötel, boxzsák...- mellett saját testsúlyos gyakorlatok fejlesztik az állóképességet, kondiciót."