Csoportos edzők

Csoportos edzéseinken a jó hangulatot, a kondíció és állóképesség javulását, tapasztalt, diplomás trainereink garantálják. Edzőink között stílusbeli különbségek vannak (lentebb olvashatsz róluk), de a végeredmény ugyanaz: jóleső fáradság! Az órákra bejelentkezni nem kell, elég ha időben érkezel.

Bea
- "TurboBox óráim statikus elemeket, dinamikus gyakorlatokat tartalmaznak. Edzésenként változó, könnyen követhető gyakorlatsorokkal dolgozom az egész testre! Piloxing edzéseim nyújtásról és lazításról szólnak. Kimerítő órákra és jó zenékre számíthatsz"

Anna
- "ERŐbic óráimat súlyzós, követhető koreográfia jellemzi, ami nagyban hasonlít a Hot Iron™ edzésekre! Dinamikus, jó hangulatú edzésekre számíthatsz!
Kétkezes rudakkal végzünk statikus, kemény edzéseket, de egyéb súlyzókkal is merítjük a test energiatartalékait!"

Balázs
- "
ERŐbic™ óra egy edzésenként is változó, statikus mozgásformából álló súlyzós edzés! Intervall órákon váltogatjuk a statikus és aerob gyakorlatokat. Kiegésztőket is használunk!"

Juli
Zsírégető+Has+Core edzéseim a teljes test megdolgozásáról szólnak, komplett trening után mész haza!"

Eszti
- "Zsírégető óráim igazi zsírégető edzések! Tempós, dinamikus gyakorlatsorokból állnak, kifejezetten kalória-égető órára számíthatsz! Kiegészítőket is használunk. TotalBody edzéseimen funkcionálisan dolgozunk az egész testre."

Zsó
- "Alakformáló edzésen megfelelő arányban használjuk a zsírégető dinamikát és az alakformáló gyakorlatokat, egyszerű koreográfiával összekötve. DanceStep órán koreografált, tempós gyakikat kell követned, Jóga órán pedig az ismert nyújtó és mélyizom-torna gyakorlataival fogsz találkozni
"

Vica
Alakformáló edzéseim a zsírégető- és statikus mozgásforma ötvözete, DanceStep órám a hagyományos step-padra koreografált táncos mozgásforma. Izzasztó órákra számíthatsz!"

Sári
Alakformáló óráim is dinamikus, energiaégető gyakorlatsorokból épülnek fel, DanceStep edzéseim tempós, táncos koreográfiából állnak. Izomlázra számíthatsz!"

Eszter
- "Zsírégető (BootySlide™ - popsifaragás) óráimon a kardió edzésformát a funkcionális izomfejlesztéssel kombinálom a tökéletes formák elérése érdekében. Az edzésen saját testsúlyos erősítő gyakorlatok dominálnak."

Niki
"MASSive™ a személyi edzések gyakorlatait, dinamikáját követő statikus training.
Ezek az edzések olyanok mint a személyi edzések 'sajáttestsúlyos' edzései, kiegészítve több súlyzós állomással. Használtok kettlebellt, bosut, rope kötelet, kétkezes súlyzókat és egyéb kiegészítőket is. Ha szivesen járnál személyi edzésre, de ezt inkább csoportban tennéd, akkor gyere el ezekre az edzésekre!"

Lilla
- "Intervall (H.I.I.T.™ - High Intensity Interval Training) és TotalBody óráimat súlyzók és gumiszalagok egészítik ki, melyekkel a hagyományos órákhoz képest új izomcsoportokat tudunk megdolgozni. Egész testre edzünk, keményen!"

Ági
- "Spartan™ vagy Functional a Spartan Fighter edzés egyszerűbb, a fitness világába beleillő változata. Olyan funkcionális edzés, amely számos eszközt használ alakformálásra, fogyasztásra. A kiegészítők - súlyok, kettlebell, rope kötél, gumikötel, boxzsák...- mellett saját testsúlyos gyakorlatok fejlesztik az állóképességet, kondiciót."